Fra tyndfed til fit!

Afhængighed kan være farlig! Denne her er ikke!

image1-4
Skal man stå op og spise morgenmad, eller skal man snooze lidt længere?

Morgenmad er mit vigtigste daglige måltid. Især i forhold til min mæthedsfornemmelse til resten af dagen. En varieret og god morgenmad har en kæmpe betydning for mit overskud i løbet af dagen.

Jeg kan godt få lidt for mange usunde cravings i løbet af en dag, hvis jeg ikke starter ud med en god bund og base.
Jeg oplever tit at 7 Eleven er nemt på vejen, hvis man ikke lige har fået spist sin morgenmad eller har noget med.

Min morgenmads craving iøjeblikket må være vafler! Ja det lyder guilty, men det er det ikke! Min dag starter typisk ud med, at jeg har sindssygt svært ved at stå op, og nærmest kaster mig ud på min kaffemaskine. Det er først derefter, at jeg beslutter mig for, hvad min morgenmad skal være.

For tiden er det vafler, der ligger i top fem. Som jeg er blevet lidt afhængig af. Man kan spise vaflerne om morgenen, middagen eller om aftenen. Det er også super nemt “on the go”, hvis man skal rejse, eller bare ikke har tid til at spise hjemme.

For at tilberede vaflerne kræves det kun, at man har et vaffeljern, ellers kan man faktisk bruge præcis samme opskrift, som når man laver pandekager.

Jeg bruger vegansk protein pulver, da jeg ikke spiser kød og med min træning, er det enormt vigtig for mig, at jeg får mine mange proteiner. Protein pulveret fra Foodspring som jeg bruger, er 100 % plantebaseret og rigtig godt for vægttræning og udholdenhedsøvelser, hvor musklerne er i arbejde.

Dette veganske protein pulver indeholder ærteprotein, hampprotein og solsikkeprotein, som sikrer, at veganproteinet giver den fulde dækning af alle de vigtige essentielle aminosyrer.

Hvis du har et vaffeljern, er det super easy!

Du skal bruge følgende:

En spsk Rismel

En spsk Kokosmel

En moden Banan

En spsk Vegansk Foodspring protein pulver med Vanilie smag

Et æg

1 dl Rismælk

x M

FOLLOW ON INSTAGRAM

1 kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Fra tyndfed til fit!